#普通廣告,二流廣告,一流廣告,你在這個階段?3個案例拆解,告訴你一流廣告人的洗腦絕招!#

經常聽到好多同行都有個疑問:點解人哋一篇廣告,1萬,2萬起,好似我只係收得幾百塊都好難拎到客人嘅訂單呢?

咁好正常!

初級嘅廣告,就好似係一個打字員或編輯,佢哋將開發人員或老闆嘅說話一個個字打返出嚟,例如:我哋嘅產品採用咗XX高科技技術,我哋在護膚方面有30年嘅經驗,我哋產品嘅成份有XXXXX…..

睇起嚟就好似係產品或企業嘅介紹說明,但一投放,受眾唔買單!

應該要點做呢?你要識得去研究目標用戶係咩人?佢哋擁有咩樣嘅生活方式?如果係30- 40歲嘅女性,佢哋嘅生活習慣,消費方式有咩唔同?你通過點樣嘅方式喚起佢哋嘅購買欲?

當你學識企係用戶角度思考嘅時候,你已經算係一個合格嘅營銷人。
但企係用戶角度寫嘅廣告就同高手無差異?就一定可以賣爆嗎?答案係唔一定!

點解?

閱讀更多:   2022年 Facebook廣告 到底是如何運作的

廣告的嘅本質係溝通,但如果你只講:我嘅產品可以帶嚟咩好處,雖然都用用戶立場考慮用戶嘅需求同利益,但有時候用戶會覺得其他產品都可以滿足一樣利益,就揀個價錢平就得。

你又陷入被動狀態!咁要點做呢?正確嘅答案係:你要喚起佢嘅情感!利益誘惑+情感煽動,先可以無敵!

具體要點做呢?畀答案之前,先嚟思考一個問題:
如果你係一名數學老師,係1分鐘嘅演講入面,令學生主動愛上數學呢?

接落嚟,我會畀你3個版本(普通廣告人,二流廣告人,和一流廣告人)的版本。睇完3個版本嘅拆解,你會明白,乜嘢係真正入心賣貨廣告。

第一個版本係咁嘅,係學校畀老師嘅標準答案,具體係咁嘅:【只出字15秒】
1,代數讓我們能夠從特殊情況中總結出一般規律。它在一系列問題中發現一些模式,然後總結出便於人們思考並能把這些模式傳達給他人的語言。
2,代數讓我們恢復掌握象徵符號,從而為我們了解周圍的世界提供可能。
3,代數是我們通過數學模式了解主題世界的媒介。
4,代數是一門變量科學。它能識別變量(數值大小不斷變化),引導我們發現數據的構造,從而讓我們有能力處理龐大的數據。
5,代數是一系列用來描述並解釋各變量之間聯繫的思維方式和技術。

閱讀更多:   觸動消費者心中嘅衝動神經

我想問你嘅係,5條雖然唔多?但你可以認認真真睇完嗎?反正我係快速過了一遍,咩都無記住,都係無想學習數學嘅慾望。

好明顯,我哋常見嘅賣點型廣告,就係企係產品嘅角度講產品。作為對數學嘅定義,都非常符合邏輯同完整,但作為學習代數嘅理由,就遠遠唔夠。都係我哋大多數普通廣告人嘅寫作誤區。

咁二流嘅廣告人會點寫呢?佢哋考慮到問題嘅關鍵:想令某人著緊,並採取行動,就要同他嘅利益聯繫,用利益嚟誘惑佢。廣告具體係點尼?【只出字15秒】

(1,沒有它你無法獲得高中畢業文憑。
2,你以後上的每門數學課和科學課都會用到代數知識。
3,要想進入大學深造,你必須出示數學成績。
4,就算你不打算上大學,你從代數中學到的推理能力對你將來賺錢買樓很有幫助。
5,我的哥哥在一家高技術公司做商品經銷代理…..他以前上學的時候總是很煩數學,可他現在對準這門課的學習提高了他的分析能力,讓他得以生存更出色地向客戶介紹公司的產品。)

Ok,係唔係感覺尼個版本好好多。佢跳出產品本身嘅思維,開始考慮產品可以畀用戶帶嚟嘅好處同利益。點解要學數學?第一點理由,係你必須學。第二點理由:為咗學更多嘅知識,你必須學代數。最主要嘅一點理由係,佢呢,拎到更高人工,獲得其他人嘅認可,獲得社會地位,提出案例嚟佐證。

閱讀更多:   文案越長說服力越強嗎?!

而係給人一種無奈嘅感覺,就是學數學,係迫於生活嘅無奈,情況係即使學,都學得唔開心,尤其係如果遇到挫折,就比較容易放棄,好難堅持落去。

一流嘅廣告會點寫呢?佢哋額外考慮產品為顧客帶嚟嘅利益,仲會考慮產品對用戶嘅情感鏈接,都係廣告嘅最高境界。加入情感因素嘅廣告具體係點寫呢?

完美答案係咁:【只出字15秒】
(我教的九年級學生都對線性方程標準式的實用性表示懷疑,佢哋問道,“我們什麼時候才會用到這個?”
這個問題曾經讓我很容易困惑,所以我努力試圖從我教授的所有知識中尋找答案。現在我要說,“永遠不,你們永遠不會用到這個。”

然後,我提醒佢哋,你練習舉重不是為了防止某些天在街上被人擊倒?你練習舉重不是為了拎起許多雜物,或者舉起你的外孫嗎?你之所以做更多的數學題,是希望能提高邏輯思維的能力,成為更出色的律師,醫生,建築師或家長。

對於大多數人而言,它是通向某些終點的方法,它本身不是終點。)

Ok,睇完第三個版本係唔係令你更發自內心嘅學好數學。如果話第一個版本,令你主動學習數學嘅慾望係2分,第二個版本係6分,咁第三個版本就可以達到8分,甚至9分。

點解?因為它通過舉重訓練嘅類比,激發你主動自己去思考學習數學嘅意義。你自己思考嘅答案,你自己明白學習數學嘅意義,你肯定就會更在意,都更願意為尼個意義同答案付諸行動,令佢實現。就係增加情感嘅威力。

類比嘅使用恰到好處-通過我哋腦入面已經具有關於舉重嘅思維模式嚟改變我哋對於“學習代數”嘅睇法,從而,學習數學唔係為咗將來每一日都要用,將利益從最基礎嘅“馬斯洛底層需求”,上升到 ,成功激發主動學習嘅慾望。
總之,競爭越來越激烈,也越來越考驗廣告嘅功力!顧客都係敏感,佢可以察覺到你嘅目的係推銷,定係真正為佢好。當你企係佢嘅立場,畀佢足夠嘅利益,並有情感上嘅引導,佢就會毫不猶豫就選擇你!