15分鐘 免費策略諮詢

從這15分鐘,更清楚暸解公司增長的下一步是什麼!
策略諮詢會議將幫助你:
✓ 暸解開拓網上市場時所遇到的困難與挑戰
✓ 設定現在的階段性目標
✓ 判斷需要哪些協助,來達成目標

預約15分鐘免費諮詢

Check Out Some Campaigns

最近,有朋友搵我優化網店登陸頁文案,所以,今日我就簡單同大家分享下點樣打造熱賣網店文案?做網店登陸頁嘅套路係乜嘢?有邊D注意同技巧?

其實佢嘅本質,網店登陸頁同Facebook帖文係一樣,都喺用文字幫產品賦予靈魂同力量,能夠付令用戶心甘情願咁拎出銀包買!買!買!

當我哋打算要幫一個產品做網店登陸頁嘅時候,我哋要點著手呢?需要3個步驟:

一、捕捉產品賣點、確定產品定位

對於產品登陸頁來說,最重要嘅作用就係用賣點去吸引正在猶豫不決嘅瀏覽用戶。

文案運營者寫產品登陸頁,首先要有清晰嘅思路,為咗幫助運營者更好咁撰寫產品賣點,我推薦九宮格方式搵賣點,如果你賣眼部按摩器嘅話:

可以在中間尼個“產品名”格子填上“微電流眼部按摩儀”產品名稱之後,在其他八個格子就填上尼個產品嘅銷售亮點“明星推介、微電流、去水腫瘦臉、提升極致皮膚、使用後無痛、小巧便攜。

但有個問題係,咁得出嚟嘅產品賣點好多啊,我哋要點取捨呢?要根據目標用戶嚟決定,比如可以參考同行業嘅競爭產品入面,客戶經常不滿嘅原因係乜嘢。以及起初研發尼個產品嘅目的係咩,為咗解決邊D問題。目標用戶願意畀錢嘅原因係乜嘢?

另外,都可以通過提問嘅方式嚟挖掘:

1.你嘅產品可以係咩場景發揮作用。
2.思考尼個場景入面,消費者會遇到咩問題?

二、掌握網店登陸頁嘅框架模板

1、產品嘅亮點播抽描述

同社交媒體賣貨不同,網店嘅銷售環境係開放,如果你嘅內容不能抓住他嘅注意和信任,他很容易直接跳出去到別家去了。所以,一定不能給他講枯燥嘅道理,而係要先把你家產品嘅亮點擺出來,目的係震住客戶。

尼部分一般包含嘅內容係:

1)自家產品嘅行業地位。

你有邊D明星、大客代言、推薦過?你嘅產品獲得過什麼獎?源自哪個知名品牌?係目前哪個通路嘅銷售冠軍?係哪個網站網友口碑最佳嘅產品?哪個當紅名人代言尼個產品?

比如,專注敏感肌13年。某大型跨國企業產品供應商。某某明星代言。

2)產品最核心嘅4個亮點
用九宮格已經搵到好多產品亮點,關於賣點取捨嘅問題,最常用嘅方法就係競爭產品未能滿足用戶嘅地方,以及目標用戶有邊D慾望。坦白講,就係切中顧客最關心嘅痛點。

站喺顧客嘅角度,搵出顧客要問嘅四個問題。或者如果你係消費者,你願意畀錢嘅原因有邊啲?

3)一句說話表明產品暢銷

每個人都有從眾心理,對於一個新產品,如果有100個人用,或者你會懷疑,但如果有1000個人用,好多人就會相信。畢竟,係大多數人嘅認知入面,1000人一起犯錯嘅機率係好細。

點樣表達暢銷?最簡單嘅方法就係:賣得多、賣得快!

4)價格優勢

凸顯尼個產品嘅絕對價格優勢,例如全城最低價,低價麵係吸引人關注嘅一個重要嘅原因。

2、產品好處

核心賣點對目標消費者來說有邊D好處,都就係我哋成日講嘅獲得感!

注意:唔可以寫產品賣點,賣點太抽象,顧客睇唔明,要直接將消費者可以獲得咩手藝,令佢睇到、感知到。一般一個賣點可以係一張圖。

尼度有個小技巧就係,將己當成消費者,體驗產品嘅美好,將感受寫低,去打動你嘅顧客。

比如,賣平底鍋,好多廠商會將材質寫喺開頭。

好似係大理石平底鍋、陶瓷平底鍋等,但你嘅材質對消費者係沒有意義嘅。寫好處嘅底層邏輯就係要為你嘅每個賣點賦予某個具體嘅場景,尼項賣點先有意義。

好似係:每次煎魚都痴皮嗎?大理石平底鍋,唔黏底唔沾鍋,令你每次煎魚都完美上枱。

3、權威證明
睇到產品有咁多好處,好多消費者動心,但畀錢嘅時候好大一部分人會猶豫,你要拎出你產品嘅權威證明,贏得消費者信任,令佢將介心放低。

注意,尼度用到權威一定要係大眾知道嘅權威。比如,你講你嘅產品獲得一個陌生嘅獎項,大眾係無感嘅,尼個時候你要話畀佢知尼個獎項相當於乜嘢級別嘅。具體挖掘嘅角度有:研發團隊、原料供應商、品牌嘅歷史。

4、顧客好評
好多賣得好嘅網店登陸頁入面,我發現都有顧客好評尼部分。但好多人以為我有專門嘅評價頁面啊,就唔需要額外放顧客好評了嘢喇,但評價頁面嘅顧客好評係唔可以精挑細選嘅,所有評論好嘅壞嘅都可以睇到。所以,如果你嘅篇幅唔係特別長,建議都係將符合賣點嘅顧客好評放埋係登陸頁入面。尼度嘅重點係,挑選嘅顧客好評要符合核心賣點,也就係消費者願意為之花錢嘅原因。

5、贈送、免費
贈送、免費尼D字眼係最容易誘導用戶去購買產品。尼度需要說明嘅有2點。
好多人啱重視贈品,就隨口講下就算,送乜嘢乜嘢,咁係無殺傷力嘅。正確嘅做法係:要將贈品好似正價貨一樣咁賣,寫出贈品可以為顧客帶嚟嘅獲得感,畢竟有D顧客係衝著贈品荷落單嘅。另外需要注意嘅係,要畀贈品特寫鏡頭,凸顯贈品嘅高價值感。免費嘅字眼要大、要突出。

6、售後承諾
尼部分嘅任務就係消除顧客顧慮,比如碎咗、爛咗包換。老公話著咗唔好睇可退換。小朋友話唔好食可退換、7天無理由退換。等等。

閱讀更多:   是哪個渠道導致客戶向您購買?