15分鐘 免費策略諮詢

從這15分鐘,更清楚暸解公司增長的下一步是什麼!
策略諮詢會議將幫助你:
✓ 暸解開拓網上市場時所遇到的困難與挑戰
✓ 設定現在的階段性目標
✓ 判斷需要哪些協助,來達成目標

很多老闆同我抱怨:阿M,我Facebook賣貨文案感覺寫得唔錯啊,朋友都話我寫得越嚟越有感覺,但就係賣唔出去貨。其實,有時候唔係你文案寫得唔好,而係無寫到重點上!也就係成日講嘅自嗨。

Facebook賣貨文案點寫先可以賣出更多貨?今日,我畀你3個秘密級嘅武器,係阿M平時出post時最常用到嘅。如果係寫Facebook賣貨文案時記住尼3個標準,你都可以言之有物,賣出更多貨。

第一點:嵌入關鍵詞

很多人出Post係憑感覺寫,諗起乜嘢寫乜嘢,我以前也係這樣,但他們忘了終極目嘅係賣貨。賣貨要考慮D咩?有四點:你銷售嘅產品係乜嘢,產品嘅價值係乜嘢,目標受眾群係邊度,點樣利用文案將價值準確咁傳遞畀目標客戶群,就係講如何將你嘅產品價值和賣點翻譯成客戶能一睇就明白嘅意思。

所以,關鍵詞法就係係Facebook賣貨文案寫作嘅第一法則。首先明確產品嘅目標客戶群、特色、賣點,確定多個關鍵詞,注意尼D字一定要係普通人都明嘅,而唔係一D專業術語。然後係寫文案時,將尼D關鍵詞嵌入去。

令客戶看咗文案,就知道產品“係乜嘢”、“能解決乜嘢問題”、“點解值得購買”。無關鍵詞嘅文案係無意義嘅。記得!

第二點:低門檻

惰性係人類嘅共通點。我哋避免投入嘅大量時間同精力,去艱苦咁完成一項任務。所以,當有人話畀我哋知尼件事有捷徑嘅話,我哋一定滿心歡喜,自動被催眠。

所以,不妨畀你嘅目標受眾一個心理暗示:

尼件事——減肥、美白、變美、賺錢、健康、創業、升值加薪、寫好報告、寫好文案…..其實都唔難,都好容易做到。

最常見嘅句式係:“…..就…….”。

舉個例子:
減肥產品:
睡前搓一搓,訓著就可以變瘦。

英語課程:
每日10分鐘,就可以學好英文口語。

寫作課程:
掌握尼10個寫作手法,就可以寫出一篇80分嘅賣貨文案。

然後,有咗捉人嘅點,你再另起一行稍微解釋一下,點解你可以做到,具體可以使用事實證明、顧客好評、權威轉嫁等方法來贏得顧客嘅信任。

第三點:多用疑問句

疑問句有住“請人參與”嘅姿態。

普通嘅陳述句我哋可能唔會太多關注,而指令句又有可能因為情緒同立場引人反感,但疑問句就可以潤物細無聲地接近受眾,就好似一個鉤咁一樣誘使佢哋參與你嘅話題,與你進行同步思考。

我哋係見到疑問句或反問句時,會不自覺咁開始思考相關問題,好奇心和求知欲會被激發出來。另外,有一個秘密招數係:最有效果嘅疑問句要滿足3個條件:1、尼件事大家都好熟悉。 2、通常唔知道答案。 3、係目標受眾想達成嘅目標。

舉個例子:
賣T-Shirt:為什麼明星都喜歡穿這件T-Shirt?
賣保健產品:如何讓寶寶比同齡人多長高2cm?
賣理財:月入5000,如何係一年內賣樓?

勾起目標受眾好奇後,再陳述你嘅觀點。依家用戶嘅時間寶貴,看到乜嘢都係一直碌嘅,所以,捉住目標用戶注意力係第一個要解決嘅。

尼3點,係阿M出Facebook post 最常用嘅方法,好簡單,亦都好有效,今日我將佢分享畀你,希望對你有所幫助。依家你就可以用起來,相信你嘅Facebook賣貨之路都會變得越嚟越簡單!

閱讀更多:   如何在逆境中作出改變