15分鐘 免費策略諮詢

從這15分鐘,更清楚暸解公司增長的下一步是什麼!
策略諮詢會議將幫助你:
✓ 暸解開拓網上市場時所遇到的困難與挑戰
✓ 設定現在的階段性目標
✓ 判斷需要哪些協助,來達成目標

好多廣告技​​巧都會話畀你知你:你要學識提煉產品賣點,你要掌握受眾痛點需求,你要梳理出受眾可能會用到產品嘅場景,畀佢一個不能拒絕你嘅購買理由。咁就寫出80分嘅廣告,但事實真係咁樣咩?

80%啱啱學識套路嘅新手們,熟識產品賣點、都掌握顧客嘅痛點同需求,都初步確定顧客會使用產品嘅各種場景。寫出來的文案,受眾睇完無感覺,銷量都衝唔到上去。

問題到底係邊尼?

答案係:表達力!

咩係表達力?首先要避免一個誤區:表達力唔係文筆!表達力係在於將說話講中point,更需要你將說話包裝得靚,令受眾睇到你嘅廣告就好似用緊產品一樣。
亦即係,唔但止要將你想講嘅說話,100%傳達畀受眾,保證唔出現理解上偏差,更要講得漂亮,令受眾更容易接受。

良好的表達力=準確表達信息+讓受眾容易接受!

前半句就需要我哋熟知產品賣點和顧客需求,而後半句,就真係唔簡單!

點先可以令受眾接受呢?我今天就通過案例嘅拆解,同大家傾吓點樣調動受眾嘅五感,提升表達力,令受眾直觀接受。五感就係指人嘅五官感受,包括視覺、聽覺、嗅覺、味覺、觸覺,你係寫文案無靈感嘅時候,可以用上五感描寫。

視覺、味覺都算比較形象化,咁觸覺同嗅覺用文筆表達起嚟未免太抽象,唔少朋友都問過我觸覺同嗅覺點寫,今日我就先用2個案例,分析一下人哋嘅觸覺同嗅覺係點寫。

案例1——觸覺

原文標題:
披上它就不駝背了!肩頸不酸痛,舒服得像被人擁抱

成長黑客 阿M解析:
你有無諗過點樣形容肩頸酸痛的舒適感尼? ? ?尼個標題入嘅“舒服得像被人擁抱”用得非常好,係唔係即刻就有觸覺同溫暖?我哋繼續睇落去。

原文開頭:
上學時老師就強調:抬頭挺胸,不要彎腰駝背!可工作後,我哋就習慣了彎著腰、縮著頭在趴在辦公桌……

除了酸痛,還超傷頸椎骨。

醫生也說了,長久低頭等於脖子掛著13磅保齡球,很不健康,想想都累。
而且久了頸椎一勞損,視力模糊、眼疼、頭疼都會一齊來,怪不得我時不時頭暈目眩呢。

連腰酸背痛、頸椎腫痛也加重了,痛起來會讓你煩躁到爆,做事都沒法專心。

痛就算了,還醜呀!醫學研究表明:不良坐姿會扭曲我哋的骨骼肌肉,氣質都跑掉啦。

成長黑客 阿M解析:
開頭第一段嘅“彎著腰、縮著頭趴在”真係太形象,淨係睇住就感覺到周身唔聚財。為咗加強痛苦點,尼句“等於脖子掛著13磅保齡球” 非常具體嘅觸感體驗,好強烈咁加深痛點,再到“視力模糊、眼疼、頭疼、頭暈目眩”都用咗視覺同痛感,以及 ,感官上嘅視覺。開頭將觸覺進行各種不同嘅角度描寫,全方位直達痛點。

原文論證部分:
一披上,神奇的事發生了——感覺脖子、背上都像卸下了保齡球,溫柔又舒服。

彷彿有一雙手扶住了我,一股力量讓我忍不住抬頭、挺胸、收腰坐正。就像有人把我矯正一樣。

披了小半天,舒服得不想拿走了,好像有人從背後給了一個溫暖的擁抱。

肩、背每一寸肌肉,都感受到溫柔的觸摸,好放鬆,我工作都能更專注啦。

成長黑客 阿M解析:
尼部分觸覺描寫太驚喜! “一雙手扶住了我”、“一股力量”、“有人把我矯正了”,一連貫嘅觸感描寫,非常有畫面,再到“從背後給了一個溫暖的擁抱”,不淨止係觸感描寫,更涉及到 ,從開頭睇文字就覺得周身唔聚財,再到論證部分睇到文字心理嘅溫度感受,就係觸感描寫嘅魅力所在。

案例2
原文標題:你的口氣熏到我了!食它2秒去味,「打嘶嗌」都是香的

成長黑客 阿M解析:
尼個標題開門見山,前半句“你的口氣熏到我了!”瞬間感覺一股唔可以描述嘅氣味,撲面而嚟!
後面“「打嘶嗌」都是香的”描寫,與前面形成鮮明嘅對比,同時都令人好奇到底係咩止品,「打嘶嗌」都仲可以能香?我哋接落嚟去睇,大家注意一下,下面係一段有味道嘅文字。

原文:
有口臭,太尷尬了!

一開口,別人都沒注意到你說什麼,就聞到怪味。接下來不管是傾計、傾生意還是打茄輪,都只能就此停止。

成長黑客 阿M解析:
簡單一句說話,用場景將空氣入面嘅嗅覺感官表現出嚟,“無注意到你講嘅內容,就聞到怪味”、“只能就此停止”。咁就將抽象嘅嗅覺,通過場景描寫好直觀咁表現出嚟。

原文:
我試著吃了一顆,沁人心脾!

濃郁的薄荷氣息瀰漫開來,深吸一口氣,那股清涼隨著呼吸迅速竄入肺裡,好像身處森林深處。一開口,口吐芬芳,連「打嘶嗌」都是香的。

有一次食完大蒜,再食一粒,發現嘴巴竟基本沒聞到口氣,小朋友都願意主動親近。

成長黑客 阿M解析:
尼部分憧憬描寫,非常有穿透力,“濃郁嘅薄荷氣息瀰漫開來,深吸一口氣,果股清涼隨著呼吸迅速竄入肺裡,好似身處森林深處”,尼一句嘅嗅覺觸覺描寫,睇到令你身心舒爽。再到食了大蒜都無口氣,分分鐘就對比出產品嘅優越性。

好喇,我今日嘅分析就嚟到尼到,觸覺同嗅覺嘅描寫,係五感中算係比較難,借助一D比喻都可以生動咁表現出嚟,令受眾有身臨其境嘅感覺。你可以對照一下你嘅產品文案,係唔係都可以用上五感描寫。
https://youtu.be/jBcEgYYAIgA

閱讀更多:   Facebook 分享了4種提高帖文排名的方法