15分鐘 免費策略諮詢

從這15分鐘,更清楚暸解公司增長的下一步是什麼!
策略諮詢會議將幫助你:
✓ 暸解開拓網上市場時所遇到的困難與挑戰
✓ 設定現在的階段性目標
✓ 判斷需要哪些協助,來達成目標

預約15分鐘免費諮詢

Check Out Some Campaigns

阿M,我係做時裝零售,自己都有建立咗一個專頁,平時有分享關於衣著嘅心得體會,但係就無人睇呢?
之後就將佢個粉絲專頁send畀我,我打開睇一睇,咪就係產品說明書,裡面關於衫嘅產地、質量等等,講得特別詳細,咁就可以打動你嘅受眾?
如果你係做護膚品,希望讀者睇你的文案就購買你嘅護膚品,你文案入面提到一大堆專業術語,比如自由基等等概念,問題是讀者會有耐心理解嗎?

銷售 力其實就是影響力嘅另一種表達,如果你係寫文案嘅時候,特登用上尼6個要素,相信你嘅文案水平短時間內一定會有較大嘅進步。
每一個Post,最好結合當刻嘅時令同季節,推出產品就無違和感,畢竟邊個都需要立刻就用,而唔係放一段時間再用。

所以,如果你有自己的產品,不妨用點心意諗一諗,可唔可以結合宜家嘅季節熱。舉個例子,如果你做護膚品,就可以講,秋天到喇,皮膚開始變得緊繃,風一吹,塊面就爆坼,係時候要補水,你嘅嬌嫩皮膚都需要飲水,令成日肌膚變得水潤,引導受眾係秋天時節注意補水。

為咗將衣服同秋季做個巧妙嘅連接,快速切入自己嘅產品,我哋可以先站係用戶嘅角度諗,著衫最大嘅煩惱係咩?沒錯,就係唔知聽日著咩?好巧妙咁提出用戶嘅煩惱,吸引受眾睇落去,提出問題就要搵到解決嘅辦法,接落嚟就要來帶出產品。
當你嘅產品介紹嘅時候,就需要用到6個要素,令用戶選擇你嘅產品,直到睇完立刻落單購買。

6個要素之一: 獲得感,激發慾望

著衫唔係著咗就得,行到落街,我哋點注意外表,貼心寫出了著上尼件衫嘅獲得感,可令你擁有修長手臂。對於有拜拜肉嘅女士嚟講,簡直就係一種福音,特別係修長手臂,勾起將女仔心中美好想像。

6個要素之二: 承諾與證明要一致。

受眾並無親身體驗我哋嘅產品,點樣令受眾相信我哋所講嘅係真的?點樣令受眾相信我哋嘅產品能夠達到相對應嘅描述?尼度就需要用各種試驗對比圖。要證明透氣嗎?好,我就做個實驗,令你眼見為實。記住,你所有嘅實驗,都是為咗證明你嘅賣點同觀點,咁先會更有說服力。

6個要素之三: 認知對比。

我哋嘅產品係同類市場上其他產品無可比擬嘅優勢,應該點樣表達呢?就需要認知對比上場。先講競爭對手的差,再說我哋產品嘅優勢,令聰明嘅受眾係睇咗我哋嘅對比後,自已係心入面做出一個關於質量同價格嘅對比,將選擇權交給我哋嘅受眾。

6個要素之四: 暢銷。

受眾係面對一個新產品,本能咁會問,尼個賣得點樣呢?有無人購買呢?如果無人購買,肯定說明產品質量唔好。提到產品銷售量令讀者相信,尼款產品質量仲真嘅唔錯,如果唔係點會賣到咁多。 如果你嘅產品賣得幾好,記得將相關數據加上,令用戶嘅潛意識心入面營造暢銷嘅場景,吸引佢購買。

6個要素之五: 從眾效應。

產品好唔好,產品係唔係流行,我哋可以去Google或者FB/IG 搵相關圖片,令明星為我們嘅產品來個小小嘅站台,連明星都喜歡嘅產品,受眾就會跟風,明星們嘅穿著一向係大家嘅關注焦點,如果你嘅產品有明星用緊,可以巧妙借力。

6個要素之六: 權威證明。

產品質量點樣離唔開間廠嘅生產地,對於大家唔太熟悉嘅廠,應該點樣介紹先有幫助?將尼間廠做過嘅大牌子全部列出嚟,令受眾潛意識諗, 原來尼間廠家質量都幾可靠。

OK,尼篇帖文拆解到尼到,其實講到底,一篇有購買力嘅文案離不開上面提到嘅6個要素,當你寫好文案,就同自已嘅文案做個自檢,睇一睇有無將6個要素全部寫到位,如果可以做到以上6點,你就可以輕鬆寫出80分以上嘅文案。

閱讀更多:   如何30秒寫出讓受眾忍不住點擊的痛點體標題?提升3-5倍點擊率